סיוע מרחוק

חשוב לדעת, טכנאי Lets Talk אינם מורשים בהתקנות ובהגדרת מוצרים שלא נרכשו מהחברה, כמו כן יש ליידע את טכנאי לטס-טוק בנוגע לחסימות עקב אבטחה גבוהה או כשרות דתית כדוגמת ספקי תוכן אינטרנט מסוג רימון/אתרוג.
מומלץ לקרוא את השינויים במדיניות התמיכה במוצרי התוכנה והחומרה שהחברה מספקת על מנת למנוע אי נעימות.

יש לקרוא את תנאי התמיכה בשליטה מרחוק

התמיכה מרחוק תתקיים על פי שיקול דעת של טכנאי לטס-טוק על פי התנאים הבאים:

  • חיבור יציב לרשת האינטרנט וגלישה טובה.
  • ניסיון ההתחברות למחשב הלקוח יוגבל ל-4 דקות. במידה ויופיעו ניתוקים תכופים או תקשורת איטית, תופסק התמיכה עד למועד בו התקשורת תשופָּּר.
  • טכנאי לטס-טוק לא יטפלו במחשב הלקוח במידה וחומרת המחשב אינה תואמת את דרישות המערכת לרבות מקום פנוי מקובל לתפעול מערכת ההפעלה ואו בעיות במנהלי התקן ועדכונים של המחשב.
  • במידה ומחשב הלקוח בתחום שנת האחריות, התמיכה תעשה בטלפון ואוֹ בשליטה מרחוק (במידת האפשר) על מנת לברר את אופי התקלה, ויטופל בהתאם.
  • התמיכה מרחוק לפתרון תקלות ללקוחות שמוצרם אינו באחריות לא תארך יותר מ-10 דקות, למעט שִדרוגים ואו התקנות יזומות על ידי החברה. תקלות האורכות יותר מהזמן הנקוב ידרשו בתשלום.

המשתמש אינו מחוייב בהתקנה קבועה של תוכנת השליטה של חברתינו במחשבו, ניתן להוריד ולהפעיל את תוכנת השליטה ללא התקנה אך יהיה על המשתמש לשתף פעולה עם טכנאי לטס-טוק בעת הניסיון להתחברות.
למתקיני הגרסה הקבועה, נכון לתאריך 01.07.24  אנו עובדים עם תוכנת RIM. טכנאי Lets Talk יכין קובץ התקנה ייחודי עבור המשתמש אשר יקבל קישור להורדה והתקנה.
לתשומת לב הלקוחות, האחריות על מחשב שסופק על ידי Lets Talk אינה כוללת תקלות תוכנה ואו תקלות של מערכת ההפעלה Windows כתוצאה מתפעול לא תקין או כתוצאה מנזק שנוצר על ידי נוזקות ודומיהם. במקרים של תקלות חומרה הלקוח יופנה למעבדות היבואן.

שליטה מרחוק TeamViewer ללא התקנה שליטה מהירה של Team Viewer

שליטה מרחוק RIM צלמית Remote Incident Manager

שליטה מרחוק Any Desk צלמית תוכנת שליטה מרחוק AnyDesk

שליטה מרחוק Ammy Admin תוכנת שליטה מרחוק AMMY Admin

לשוחח עם טכנאי Lets Talk ב- WhatsApp

אבי – מדריך ותמיכה

שאול – מעבדה


יצירת קשר עם מחלקות התמיכה של יצרני מוצרים

ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקות התמיכה של המוצרים השונים, גם אם תוקף האחריות הסתיים.
יש ליצור קשר על פי המוצר שברשות הלקוח ולספק מספר סידורי או טאג שירות שרשום על גבי הציוד ולתאר את הבעיה בקצרה בפני נותן השירות.
יש לבקש מנותן השירות את מספר קריאת השירות שנפתח עבורכם כדי לעקוב אחר התקלה לפי הצורך.

במידה ומפקידים את המוצר במעבדת תיקון, יש למסור את הציוד/מחשב/טלפון/אייפד ללא ציוד נלווה מיותר מחשש לאיבודו בעת החזרה מהתיקון.

חברת DELL סמל מסחרי של DELL

יש לפתוח קריאה בטלפון 1-809-444-688

מעבדת יעל, מעבדה רשמית של מוצרי DELL, טלפון 09-9527564


חברת HP סמל מסחרי של HP

יש לפתוח קריאת שירות בטלפון 09-8304848


חברת Lenovo סמל מסחרי של Lenovo

יש לפתוח קריאת שירות בטלפון 1-809-258-990


מעבדת DCS לוגו מעבדת DCS

ללקוחות Apple יש להתקשר לטלפון 1-700-70-18-70 ולקבל הנחיות לקבלת שירות.