סיוע מרחוק

חשוב לדעת, טכנאי לטס-טוק אינם מורשים בהתקנות ובהגדרת מוצרים שלא נרכשו מהחברה, כמו כן יש ליידע את טכנאי לטס-טוק בנוגע לחסימות עקב אבטחה גבוהה או כשרות דתית כדוגמת ספקי תוכן אינטרנט מסוג רימון/אתרוג.
מומלץ לקרוא את השינויים במדיניות התמיכה במוצרי התוכנה והחומרה שהחברה מספקת על מנת למנוע אי נעימות.

יש לקרוא את תנאי התמיכה בשליטה מרחוק

התמיכה מרחוק תתקיים על פי שיקול דעת של טכנאי לטס-טוק והתנאי לתמיכה מחייב חיבור לרשת אינטרנט יציבה ומאפשרת גלישה טובה. ניסיונות ההתחברות למחשב הלקוח יוגבלו לשלוש ניסיונות. במידה ויופיעו ניתוקים תכופים או תקשורת איטית, תופסק התמיכה עד למועד בו התקשורת תשופָּּר.
המשתמש אינו מחוייב בהתקנה קבועה של תוכנת השליטה של חברתינו במחשבו, ניתן להוריד ולהפעיל את תוכנת השליטה ללא התקנה אך המשתמש יצטרך לשתף פעולה בעת הניסיון להתחברות.
למתקיני הגרסה הקבועה, נכון לתאריך 04.04.21  אנו עובדים עם TeamViewer15. המשתמש יוכל להיעזר בכל איש טכני בתנאי שהעוזר משתמש ב- Team Viewer עם רישיון.
במידה ומחשב הלקוח בתחום שנת האחריות, התמיכה תעשה בטלפון ואוֹ בשליטה מרחוק (במידת האפשר) על מנת לברר את אופי התקלה, ויטופל בהתאם.
התמיכה מרחוק לפתרון תקלות ללקוחות שאינם באחריות לא תארך יותר מ 15 דקות, למעט שִדרוגים ואו התקנות יזומות על ידי החברה. תקלות האורכות יותר מהזמן הנקוב ידרשו בתשלום.
לתשומת לב הלקוחות, האחריות על מחשב שסופק על ידי לטס טוק אינה כוללת תקלות תוכנה ואו תקלות של מערכת ההפעלה Windows כתוצאה מתפעול לא תקין או כתוצאה מנזק שנוצר על ידי נוזקות ודומיהם.

שליטה מרחוק TeamViewer ללא התקנה שליטה מהירה של Team Viewer

שליטה מרחוק Any Desk צלמית תוכנת שליטה מרחוק AnyDesk

שליטה מרחוק Ammy Admin תוכנת שליטה מרחוק AMMY Admin

תוכנת שליטה מרחוק להתקנה קבועה

יש לקרוא את סעיף זה לפני ההתקנה

במידה והמשתמש מעוניין בקבלת תמיכה טכנית של טכנאי Lets Talk באופן מהיר ויעיל וללא התערבות מבקש התמיכה, יש להוריד ולהתקין את תוכנת השליטה מרחוק Team Viewer של החברה.
במהלך התקנת התוכנה המשתמש יידרש להקליד את שמו ואת הסיסמה שיבחר כרצונו, (הסיסמה שתוקלד הינה סיסמה ראשית ותשמש את טכנאי Lets Talk להתחברות. לא מומלץ למסור את סיסמה זו לטכנאים אקראיים). לפני הקלדת הסיסמה יש לוודא את שפת המקלדת, ובעת הקלדת הסיסמה יש להקליד אות אחת גדולה לפחות וספרות.
לאחר הקלדת השם וביצוע ההתקנה, יש להמתין מספר שניות להופעת חלונית, בה יהיה צורך לספק הרשאת רישום והתחברות לרשימת אנשי הקשר של חברת Lets Talk, יש ללחוץ על כפתור תן הרשאה ל- Shaul Yakovi ולהמתין לסיום ההתקנה.
תוכנת השליטה מרחוק Team Viewer של Lets Talk המותקנת באופן קבוע במחשב תאפשר לטכנאי החברה להתחבר למחשב בכל פניה לבקשת תמיכה, ולעולם לא יתבצע חיבור כלשהו ללא ידיעת המשתמש.
התוכנה תאפשר למשתמש לבקש עזרה בשליטה מרחוק על ידי טכנאים אקראיים שלא מטעם החברה וזאת על ידי מסירת מספר זיהוי המחשב והסיסמה האקראית שהתוכנה מחוללת בכל הפעלת האייקון Team Viewer שבשולחן העבודה. הסיסמה האקראית תתחלף בכל הפעלה מטעמי אבטחה (לא הסיסמה הראשית).

שליטה מרחוק Team Viewer להתקנה צלמית תוכנת שליטה מרחוק TeamViewer

יצירת קשר עם מחלקות התמיכה של יצרני מוצרים

ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקות התמיכה של המוצרים השונים, גם אם תוקף האחריות הסתיים.
יש ליצור קשר על פי המוצר שברשות הלקוח ולספק מספר סידורי או טאג שירות שרשום על גבי הציוד ולתאר את הבעיה בקצרה בפני נותן השירות.
יש לבקש מנותן השירות את מספר קריאת השירות שנפתח עבורכם כדי לעקוב אחר התקלה לפי הצורך.

במידה ומפקידים את המוצר במעבדת תיקון, יש למסור את הציוד/מחשב/טלפון/אייפד ללא ציוד נלווה מיותר מחשש לאיבודו בעת החזרה מהתיקון.

חברת DELL סמל מסחרי של DELL

יש לפתוח קריאה בטלפון 1-809-444-688

מעבדת יעל, מעבדה רשמית של מוצרי DELL, טלפון 09-9527564


חברת HP סמל מסחרי של HP

יש לפתוח קריאת שירות בטלפון 09-8304848


חברת Lenovo סמל מסחרי של Lenovo

יש לפתוח קריאת שירות בטלפון 1-809-258-990


מעבדת DCS לוגו מעבדת DCS

ללקוחות Apple יש להתקשר לטלפון 1-700-70-18-70 ולקבל הנחיות לקבלת שירות.