שינויים במדיניות התמיכה במוצרי תוכנה וחומרה

החל מחודש ינואר 2020

בעקבות הקידמה וסיום התמיכה של חברת Microsoft במוצרים ישנים ושינויים בעולם התוכנה, אנו נאלצים להתעדכן בהתאם ומשנים את מדיניות התמיכה עבור חלק ממוצרינו שסיפקנו בעבר. המדיניות החדשה תיכנס לתוקפה החל מחודש ינואר 2020. להלן רשימת השינויים המלאה:

סיום התמיכה במערכות הפעלה

Windows 7

החל מתאריך ה-14 בינואר 2020, חברת Microsoft תפסיק לתמוך ב-Windows 7 ובעדכוני אבטחה שוטפים.
בעקבות כך, אנו נפסיק לבדוק, לתחזק לתמוך ולתקן את Windows 7. לא תתאפשר הענקת תמיכה טכנית בכל הקשור לתפקוד בלתי תקין של אחד או יותר ממוצרינו על מערכת הפעלה זו, לרבות אינטרקציה עם אפליקציות שמותקנות על מערכת זו.
התמיכה הטכנית שנעניק ללקוחותינו עם מוצרי התוכנה שלנו ל Windows 7, תהיה אך ורק בהתקנה, הגדרה ראשונית והפעלת רישיונות, כפי שאנו מחוייבים.
חשוב לציין, גרסאות עתידיות של מוצרי התוכנה שלנו יחסמו להתקנה על Windows 7 ותוצג הודעה מתאימה בעת הניסיון להפעיל את אשף ההתקנה.
מערכות ההפעלה שנתמוך בה באופן שוטף, תהיה 11/Windows 10 בלבד.

סיום התמיכה במוצרי Microsoft Office

חברת מיקרוסופט הפסיקה לתמוך בחבילת המוצרים הבאים:

  • סיום התמיכה ב-Office 2013 – החל מחודש אפריל 2023, נפסיק לבדוק את מוצרי התוכנה שלנו באופן שוטף ובמיוחד את הגדרות הדואר אלקטרוני של G mail.
  • סיום התמיכה ב-Office 2010 – החל מחודש ינואר 2020, נפסיק לבדוק את מוצרי התוכנה שלנו באופן שוטף עם עבודה ב- Office 2010, בעקבות סיום התמיכה ב-Windows 7.

חבילות אלו אינן נתמכות באופן רשמי ולכן, נפסיק להיות מחוייבים לספק פתרונות לעבודה תקינה של מוצרינו עם חבילת התוכנות של Office. התמיכה תינתן אך ורק לשאלות, ותפעול כלליות של מוצרינו, אך לא יתבצע טיפול בכל תקלה חדשה שתופיע שאינה מוכרת לטכנאי החברה.

כדאי לדעת, אנו ממליצים להימנע משימוש ב- OFFICE 2016 במיוחד עם תוכנת JAWS עקב תופעות של חוסר בהקראה במקרים מסויימים בעיקר ב- OUTLOOK.
ניתן לבדוק את אורך החיים של התמיכה במוצרי Microsoft השונים כאן

שינויים במדיניות התמיכה בדפדפני אינטרנט

סיום התמיכה ב-Internet Explorer

החל מחודש ינואר 2020, אנו נפסיק לתחזק את התמיכה שלנו בדפדפן Internet Explorer.
התמיכה בלקוחות תינתן רק בנושא שאלות תפעול כלליות, ולא יתבצע שום טיפול בתקלות אשר עלולות להתרחש עם דפדפן זה.
כמו כן התמיכה בתקלות חמורות, תינתן אך ורק לארגונים גדולים במגבלות הדפדפן בהנחה שבאירגון אין אפשרות אחרת עד שיתבצע מעבר לדפדפן העדכני ביותר של Microsoft.

תחילת התמיכה ב-Edge Chromium

החל מחודש ינואר 2020, נתחיל לתמוך בדפדפן Microsoft Edge החדש שיופץ על ידי Microsoft. הדפדפן Edge שמבוסס על מנוע Chromium יחליף את Internet Explorer הישן, ויופץ לכל הלקוחות בתאריך ה-15 לינואר 2020.
התמיכה בדפדפן זה תחל באופן רשמי עבור JAWS, ZoomText ו-Fusion בגרסאות 2020 ומעלה.

עדכון לתחזוקת מוצרי תוכנה בגרסאות שונות

סיום תחזוקה של JAWS 18.0, ZoomText 11, ו-Fusion 11

החל מחודש ינואר 2020, לא יופצו עוד עדכונים למוצרי התוכנה הללו.
המענה הטכני, ינתן במידת האפשר וככל שניתן, במסגרת העבודה עם גרסאות של מערכת ההפעלה והתוכנות הנלוות שגרסאות אלה מתפקדות עימן היטב.

תחזוקה של מוצרי תוכנה קודמים נכון לינואר 2021

החל מחודש ינואר 2020, להלן גרסאות התוכנה שיתוחזקו על ידינו:

  • JAWS, ZoomText ו-Fusion בגרסאות 2018 – יתוחזקו במידה ותיהיה תקלה חמורה שתימנע מהתוכנות לרוץ כהלכה.
  • JAWS, ZoomText ו-Fusion בגרסאות 2019, 2020- יקבלו עדכונים נוספים מידיי פעם לתקלות חמורות אשר יתמכו שלוש גרסאות לאחור מהגרסה העדכנית.
  • JAWS, ZoommText ו-Fusion בגרסאות 2021 – מופצות בנובמבר 2020 וימשיכו לקבל עדכונים שוטפים מידיי חודש.

חשוב וכדאי לדעת, משתמשים שרישיונם מאפשר התקנה של הגרסה העדכנית ביותר ועדיין משתמשים בגרסה הקודמת לא יקבלו מענה הולם ויחויבו בהתקנת הגרסה העדכנית ביותר במגבלות שהרישיון מתיר. לבדיקה של הרשאת הרישיון המותר:

  • למחזיקי רישיון על גבי פלאג USB יש לקרוא את מגבלת הרישיון בעזרת השירות מציג הפלאג בתיקיית כלי העזר שתפריט Windows.
  • למחזיקי רישיון מספרי (ILM), יש לקרוא את מגבלת הרישיון על ידי גלישה לאתר היצרן http://fsactivate.com והקלדה של המספר הסידורי של התוכנה.