לחץ Alt + 1 כדי לעבור לתפריט הקטגוריות של מדור זה.

שאלות ותשובות לתוכנת ZoomText


אני משתמש בשני מסכים ומעוניין בהגדלה במסך אחד ובמסך השני תצוגה טבעית?

לפני הגדרת ריבוי מסכים בתוכנה, כדאי לדעת שזומטקסט תומכת בחיבור של עד 4 מסכים ולכן יש לוודא שהמחשב כולל לפחות כרטיס מסך (בדרך כלל סטנדרטי) עם שתי יציאות לשני מסכים ורצוי שהמסכים יהיו זהים עם רזולוציה זהה. כרטיס המסך במחשב חייב להיתמך על ידי תוכנת זומטקסט (ראה רשימת כרטיסי מסכים נתמכים).
שים לב, במידה וזומטקסט תומך בכרטיס המסך לריבוי מסכים, האפשרות ריבוי מסכים תיהיה פעילה.
רשימת כרטיסי מסכים שנתמכים על ידי זומטקסט לריבוי מסכים:
(Intel HD Graphics (on board
NVIDIA GeForce GT 730
וכרטיסי מסך נוספים

הגדרות בחלונות

נווט להגדרות תצוגה שבתפריט הגדרות. הצבע עם סמן העכבר במקום ריק בשולחן העבודה ולחץ מקש ימני של עכבר על מנת לפתוח את תפריט הקשר. לחץ על הגדרות תצוגה ובחלון שנפתח וודא שבתיבת האפשרויות כיוון, נבחר הנושא לרוחב.
בתיבת האפשרויות ריבוי מסכים, בחר הרחב צגים אלה. ובחר את המסך הראשי לתצוגה ראשית.

הגדרות בתפריט זומטקסט

לדוגמה, נגדיר תצוגה שבה יש הגדלה במסך הראשי ובמסך המשני התצוגה תיהיה רגילה.
לחץ על החץ המכוון מטה של הכלי חלון לפתיחת תפריט. 
בתפריט שנפתח בחר בריבוי מסכים, ובתפריט המשנה בחר בהגדלה בגודל טבעי.
לחץ שוב על החץ המכוון מטה של הכלי חלון לפתיחת תפריט.
בתפריט שנפתח בחר בהגדרות.
בחלון שנפתח לחץ על כפתור הגדרות ריבוי מסכים, במסגרת הגדרות אחרות, בחר במסך ראשי בתיבת הצג את שיפורי התצוגה.
שים לב,
בעת תזוזת סמן העכבר, לקצה המסך של אחד מהמסכים (לצד ימין) יופיע פס אנכי וירטואלי. מכיוון שהגדרת שולחן העבודה של כל מסך הינה מורחבת, אזי, הפס הראשון מציין את המעבר בין המסך הראשון למסך השני של התצוגה הראשית, והפס השני מציין את המעבר בין המסך הראשון למסך השני של התצוגה המשנית.

אני משתמש בתוכנת SAP וכש ZoomText עובד כל הכיתוב נראה במהופך?

הורד והתקן את ZoomText גרסה 2019.1904.80.400. במידה ורישיונך אינו תומך בגרסה זו, צור קשר עם לטס-טוק

אינני מצליח להתקין את תוסף היפוך חכם לגוגל כרום?

אי היכולת בהתקנת תוסף היפוך חכם לזומטקסט יכולה לקרות כשקיימת בעיית חסימה כלשהי בגישה לאינטרנט, החל מחסימת אבטחה ועד לחסימה עקב אינטרנט כשר. ניתן לחפש את התוסף באופן ידני ולהוסיפו לדפדפן גוגל כרום. על מנת למצוא את התוסף יש להקליד בשורת החיפוש של גוגל את המשפט ZoomText Smart Invert - Google Chrome.

במהלך ההתקנה/עדכון מתקבלת ההודעה "ההתקנה נכשלה, עם קוד: 80070570?

מקור ההודעה מצביע על בעיה בשלמות הורדת קובץ ההתקנה, הורד מחדש את קובץ ההתקנה או הורד מאתר הבית של היצרן והתקן שוב.
השתמש בקישור חלופי ובחר בהורדה בשפה העברית.
https://www.zoomtext.com/help/product-downloads/#ZoomText%202018

אני מעוניין בפרטי הרישיון שברשותי?

ניתן הפעיל את השירות ILM Authorization viewer שממוקם בתיקיית כלי עזר של התוכנה.
  1. גש לתפריט ZoomText ופתח את תפריט הלשונית ZoomText
  2. פתח את תפריט ניהול רישיון ובתפריט המשנה לחץ על האפשרות סייר בתיקיית כלי העזר
  3. בחלון שנפתח הפעל את השירות ILM Authorization viewer והמתן לקבלת פרטי רישיונך

אני רוצה להשתיק את ZoomText 2018 באופן קבוע?

תוכנת ZoomText 2018 מאפשרת דיבור לטיני בלבד, ניתן להשבית את הדיבור באופן קבוע בצורה הבאה:
  1. גש לתפריט ZoomText ופתח את תפריט הלשונית ZoomText
  2. פתח את תפריט העדפות ולחץ על האפשרות הפעל את ZoomText בצורה הבאה
  3. בחלונית שתיפתח סמן את האפשרות ZoomText הגדלה בלבד ולחץ על כפתור הפעל מחדש כעת.
שים לב, לאחר הגדרה זו לא ניתן יהיה לחזור לאפשרות ZoomText הגדלה/הקראה.

ברשותי ZoomText 2018 מדוע אינני יכול להחזיר רישיון לשרתי החברה כדי שאוכל להתקין שוב?

החל מגרסת ZoomText 2018 הרשאת התוכנה השתנתה ולכן:
  • שיטת ההפעלה (אקטיבציה) לתוכנה השתנתה, ומגרסת 2018 הפעלת התוכנה תתבצע בעזרת מספר הרשאה בעל 20 תווים.
  • לא ניתן להחזיר רישיון לשרתי החברה. במידה ולא נותרו אקטיבציות להפעלת התוכנה, ניתן לפנות ללטס-טוק, לציין את המספר הסידורי של התוכנה, ולציין את סיבת בקשת האיפוס. בדרך כלל התשובה תינתן תוך 48 שעות.
  • בגרסת ZoomText 2018 ניתן לעבוד עם התוכנה לפרק זמן של 40 דקות בלבד.   

לאחר שהתקנתי את ZoomText 2018 אני מפעיל את התוכנה ומערכת ההפעלה קופאת / מבצעת הפעלה מחדש?

  1. וודא שתוכנת מנהל ההתקן (דרייבר) של כרטיס המסך במחשבך מעודכן לגרסה החדשה ביותר, לעיתים מומלץ להוריד ולהתקין את מנהל ההתקן מאתר היצרן של כרטיס המסך ולא מאתר יצרן המחשב.
  2. התקן את תוכנות מנהל ההתקנים (דרייברים) של לוח האם של המחשב ועדכן את מערכת ההפעלה. במידה ונעשה שימוש בחלונות 7, יש לוודא שהמערכת מעודכנת עד תום (תופיע ההודעה "אין עדכונים נוספים עבור המערכת").
  3. במידה ומחשבך ממוקם ברשת מחשבים בתוך אירגון, קרוב לוודאי שהבעיה נובעת system policies גבוהה ולכן יש לבצע את הצעדים הבאים:
  • הסר את זומטקסט 2018 הקיים.
  • נתק את המחשב מהרשת והפעל את המחשב כשהוא מחוץ לרשת עם משתמש מנהל.
    כדאי לדעת, כשהמחשב נמצא ב DOMAIN למרות שהמשתמש מנהל, עדיין התחנה מושכת הרשאות מוגבלות מהשרת ברשת שמגבילות את הרישום של ZoomText בתיקיות מסויימות וב registry זמן ההתקנה.
  • התקן את ZoomText והרץ אותה כשהמחשב עדיין מחוץ לרשת המחשבים כשה Login עדיין עם אותו משתמש מנהל שבו בוצעה ההתקנה. במידה והתוכנה עובדת ניתן לחבר את המחשב לרשת המחשבים ולהפעילו עם אותו משתמש מנהל שבו בוצעה ההתקנה. במידה והכל תקין, בצע Login עם פרטי המשתמש שאמור לעבוד עם המחשב והפעל את התוכנה.

ברשותי ZoomText גרסה 11 ואני לא מצליח לאקטבה, אני מקבל טעות בקוד ההפעלה?

בדוק את אמיתות קוד ההפעלה, בדוק שהקוד באמת תואם את הגרסה בה הינך משתמש.
שים לב,
במהלך האקטיבציה של גרסה זו, בעת הופעת החלון שבו יש להקליד את קוד ההפעלה בתבנית xxxx-xxxxxx-xxxx, סמן העריכה ימוקם בתיבה הימנית, אין להזיז את סמן העריכה למקום אחר אלא להקליד מיד את הקוד ולהמשיך באקטיבציה.

איך ניתן לאקטב את ZoomText ללא חיבור חופשי לאינטרנט?

בגרסאות 2018 ומעלה, ניתן לבחור בתוכנה בהפעלה ידנית ולאחר מכן לגלוש בעזרת מחשב אחר לאתר היצרן  FSACTIVATE.COM ולקבל קוד הפעלה לאחר שמזינים את קוד הרישיון ואת קוד נעילת המערכת של המחשב עליו מותקנת התוכנה. ניתן לראות מהלך פעולת אקטבציה ידנית כאן.
בגרסאות קודמות של התוכנה כשקוד הרישיון הינו בתבנית xxxx-xxxxxx-xxxx, יש לבחור בתוכנה בהפעלה ידנית ולאחר מכן לגלוש בעזרת מחשב אחר לאתר https://www.zoomtext.com/activation ולקבל קוד הפעלה לאחר שמזינים את קוד הרישיון ואת קוד נעילת המערכת של המחשב עליו מותקנת התוכנה.

איקטבתי את ZoomText ובהפעלת התוכנה מתקבלת ההודעה ZoomText Not Activated עם Error code: 0 0-0?

למרות שהתוכנה אוקטבה, עדיין ממשיכים לקבל את ההודעה שZoomText לא אוקטבה. אפשרות זו יכולה להופיע בכל גרסאות ZoomText. ומופיעה כתוצאה מחסימות של תוכנות כמו Antivirus השונות. במידה וחלק מקבצי ZoomText נכנסו להסגר (quarantine) יש לשחזרם מתוך תוכנת ה Antivirus ולהוסיף את תוכנת ZoomText לרשימת התוכנות המורשות להפעלה (Always Allow) על יד ה Antivirus.

התקלה שלי אינה מופיעה ברשימה כאן?

פנה אלינו בדואר אלקטרוני Support@ltalk.net , Shaul@ltalk.net, או בטלפון: 03-5714131

© כל הזכויות שמורות לחברת לטס טוק בע"מ