לחץ Alt + 1 כדי לעבור לתפריט הקטגוריות של מדור זה.

שאלות ותשובות לתוכנת FUSION

בעמוד זה לא ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בחבילת התוכנה Fusion. במידה ונתקלת בבעיות בתוכנת JAWS השולטת על הדיבור או בבעיות בתוכנת ZoomText השולטת על מרכיב ההגדלה, גלוש לתוכן העמודים הבאים:

שאלות ותשובות לתוכנת JAWS שאלות ותשובות לתוכנת ZoomText



אני משתמש בגרסת Fusion2019 ובכל פעם שאני מריץ מצגת (Power Point (F5, המחשב קורס עם מסך כחול?

תופעה זו מופיעה בחלונות 10 גרסה 1803 ו- Office 2016PP. 
ראשית יש לשדרג את מערכת ההפעלה לחלונות 10 גרסה 1809.
שנית יש להגדיר ב- Power Point את האצת גרפיקת החומרה, פעל באופן הבא:
פתח את Power Point
נווט ללתפריט קובץ, אפשרויות, מתקדם
הסר את הסימון מהאפשרות "הפוך האצה של גרפיק חומרה ללא זמינה"
סמן את האפשרות "בטל האצת חומרה של גרפיקה של הצגת שקופיות"
שים לב, מומלץ לבטל את שיפורי המיקוד (מסגרת אדומה) ב- Fusion בעזרת הפקודה CapsLock+F

אני משתמש בגרסת Fusion2018 ויש לי הרשאה להתקנת גרסה מתקדמת יותר?

במידה ורישיונך כולל SMA (הרשאה לגרסאות עתידיות) ניתן להסיר את את הגרסה המותקנת ולהתקין את הגרסה העדכנית. לחלופין, ניתן להתקין את הגרסה העדכנית ללא הסרת הגרסה הקודמת. לאחר ההתקנה יש לבצע הפעלה מחדש למחשב ולעדכן את הרשאת הרישיון בלחיצה על כפתור "עדכן הרשאה" והמשך בכפתורים הבא עד לסיום של הודעת "התוכנה עודכנה בהצלחה", אפשרות זו תופיע אוטומטית עם הפעלת התוכנה.

במהלך ההתקנה/עדכון של FUSION מתקבלת ההודעה "ההתקנה כשלה, בליווי קוד: 80070570"?

מקור ההודעה מצביע על בעיה בשלמות הורדת קובץ ההתקנה, הורד מחדש את קובץ ההתקנה או הורד מאתר הבית של היצרן והתקן שוב.
השתמש בקישור הבא ובחר בשפה העברית.
https://www.zoomtext.com/help/product-downloads/#Fusion%202018

אני משתמש ב Fusion 2018 ובעבודה עם תוכנות ה Office אני חווה תקיעות וקריסות של ה Office?

תופעה זו מוכרת ויכולה להתרחש במיוחד בחלונות 10 שמתעדכן לגרסה 1803 או בזמן השימוש ב Office בזמן שהוא מתעדכן מרשת האינטרנט. פעל באופן הבא:
ההסבר מתייחס לחלונות בשפה העברית.

  1. לחץ על צירוף המקשים Windows+I ובחלון ההגדרות שנפתח, בחר בעדכון ואבטחה. בחלון שנפתח סמן בצד ימין את האפשרות Windows update ובחן את המידע שמוצג במרכז החלון. במידה והמערכת מבצעת עדכון עבור Windows ובמיוחד עבור Office תופיע רשימה ובה פירוט של העדכונים, מומלץ להמתין שהעדכון/עדכונים יסתיימו, לעיתים המערכת תציג כפתור עם בקשה של הפעל מחדש כעת או התקן כעת, לחץ על הכפתור והמתן להשלמת הפעולה. בצע הפעלה מחדש ובדוק שוב את המערכת.
  2. בדוק במחשבך והשווה עם עמוד ההורדה של Fusion באתר האם הינך משתמש בגרסה העדכנית ביותר של התוכנה, כדאי לדעת, בכל שנה יוצאות מספר תתי עדכונים שלעיתים מאוד חשובים ופותרים תקלות מוזרות עקב עדכונים של Microsoft למערכת ההפעלה Windows. ניתן להבחין במספר תת-הגרסה xxxx.yy שמופיעה מיד לאחר מספר הגרסה 2018 בתפריט Fusion, אודות, לדוגמה: Fusion 2018.xxxx.yy. במידה וגרסת התוכנה במחשבך אינה האחרונה המורשת עבורך, הורד והתקן את הגרסה האחרונה על גבי הגרסה המותקנת במחשבך.

בעת האקטיבציה של Fusion 2018 מתקבל חלון הפעלת התוכנה עם תיבת בחירת מוצר ובה מצויין MAGic ובתיבה מתחת מופיע מספר הרשאה עם כוכביות?

חלון זה מופיע מכיוון שהפעלת Fusion זיהתה שתוכנת MAGiC הייתה מותקנת במחשבך, במקרה כזה, בתיבת המוצר בחר באפשרות הזן מספר הרשאה חדש ובתיבת מספר ההרשאה הקלד את 20 תווי ההרשאה עבור תוכנת Fusion והמשך באקטיבציה.

אני מפעיל את תוכנת Fusion עם מסך מגע ורוצה לעבוד עם מחוות במסך?

בהפעלת תוכנת Fusion יש להתייחס למחוות המסך של ZoomText. מחוות המסך של JAWS לא יעבדו במקרה זה.

לאחר התקנת Fusion 2018 מתקבלת ההודעה הבאה:

מנהל התקן תצוגת הנגישות של  Freedom Scientific אינו מותקן כראוי.
אנא הפעל את מחשבך מחדש אם לא ביצעת זאת כבר.
אם הדבר אינו פותר את הבעיה. אנא הרץ תיקון על התקנת JAWS, 
להתקנת מנהל התקן התצוגה מחדש.
הרץ את חבילת הההתקנה של JAWS עם משתני שורת הפקודה Type Repair/
ולמרות זאת, ZoomText עובד תקין.

מצב זה יכול להופיע במקרים הבאים:
  מנהל ההתקן (Driver) כרטיס המסך של המחשב אינו עדכני וקרוב לוודאי שהותקן על ידי מערכת ההפעלה.
  מערכת ההפעלה אינה מעודכנת.
  קיימות שאריות של תוכנות אחרות כמו JAWS, MAGic
מומלץ לא לאקטב את התוכנה עד לתיקון הבעיה.
הסר את התוכנה, כדאי להשתמש בשירות העצמאי של מיקרוסופט לניקוי/הסרה של שאריות קודמות של התוכנות MAGiC או JAWS.(התייעץ עם לטס-טוק)
מחק את תיקיות Freedom Scientific מתוך (Program Files, Program Files (x86 ובתוך תיקיית %appdata%
עדכן את מערכת ההפעלה ועדכן את מנהל ההתקן (Driver) של כרטיס המסך.
הורד את מחוון בקרת חשבון המשתמש לאפס ובצע הפעלה מחדש למחשב.
התקן את התוכנה מחדש.

התקנתי את FUSION 2018, ההתקנה עברה בהצלחה, אך בהפעלת FUSION אני מקבל את החלון האדום של FUSION וכלום לא קורה?

ננסה לבודד את הבעייה:
  1. הפעל מחדש את המחשב. הפעל את JAWS וודא שהתוכנה עובדת ללא אזהרות. במידה ו JAWS עובד ללא בעייה סגור את התוכנה ועבור לסעיף הבא. במידה ו JAWS אינו עובד באופן תקין, עליך לעדכן את חלונות והכי חשוב לעדכן את מנהל ההתקן של כרטיס המסך,במקרים מסויימים מומלץ לגלוש לאתר היצרן של כרטיס המסך ולהוריד את מנהל ההתקן (Driver), כמו כן בחן את העמוד של שאלות ותשובות עבור JAWS.
  2. הפעל את ZoomText ובדוק אם התוכנה עובדת כראוי. במידה והתוכנה מציגה את חלון הפתיחה הירוק ולא קורה כלום או שאין הגדלה, עליך לעדכן את חלונות ולבדוק שוב.
    חשוב לציין, עדכון חלונות לעיתים תכופות מתקין את מנהלי ההתקנים מתוך המאגר של מערכת חלונות ולא תמיד שהו ההתקן המעודכן ביותר, ולכן תמיד מומלץ לעדכן את מנהל ההתקן (Driver) של כרטיס המסך מאתר היצרן של המחשב או מאתר היצרן של כרטיס המסך.
  3. במידה והמחשב נמצא ברשת אירגונית, בדוק הרשאות system policy, נסה לנתק את כבל הרשת מהמחשב, בצע הפעלה מחדש והפעל שוב את ZoomText.

במהלך התקנת Fusion 2018 מתקבלת ההודעה "ההתקנה נכשלה בעיבוד הרכיב ErrorReporting64. ושגיאת קוד: 80070666?

הודעה זו יכולה להופיע כשבמחשבך קיימת התקנה מוקדמת של אחד ממרכיבי התוכנה.
מומלץ להסיר את הרכיב של Freedom Scientific ErrorReporting עם שירות ההסרה של Microsoft.
הורד והתקן את שירות ההסרה של מיקרוסופט.
הפעל את השירות Windows Installer Clean up מתפריט חלונות.
חפש את 2 השורות שנקראות    .......Freedom Scientific ErrorReporting  ברשימה והסר אותן, (סמן כל שורה בנפרד ולחץ על כפתור Remove)
הפעל מחדש את מחשבך.
התקן שוב את התוכנה.

אני משתמש ב Fusion11 וקופצת לי הודעת שדרוג ל ZoomText?

בגרסת Fusion11, מומלץ להוריד את ZoomText 11 מהאתר שלנו ולהתקין על גבי הגרסה שמותקנת במחשבך. שים לב, לא ניתן להתקין את ZoomText11 בלבד כהתקנה חדשה אלא רק להתקין על גבי ההתקנה הקיימת במחשבך.

התקלה שלי אינה מופיעה ברשימה כאן?

פנה אלינו בדואר אלקטרוני Support@ltalk.net , Shaul@ltalk.net, או בטלפון: 03-5714131

© כל הזכויות שמורות לחברת לטס טוק בע"מ